Jednotce nebyl vyhlášen poplach standardním způsobem z důvodu nevyhlášením poplachu přes modul Kanga+. Jednotka vyjela až po telefonickém dotazu na KOPIS v 9:30 h.
Při příjezdu k místu události, jsme se na pokyn velitele úseku zapojili do kyvadlové dopravy vody z vodního zdroje z Mořiny. Cestou na Mořinu měla cisterna vodu vypustit, aby se ověřily časy pro cisterny. Během plnění z vodního zdroje jsme na pokyn velitele sacího stanoviště přerušili plnění CAS, abychom mohli udělat místo pro hadicový kontejner k čerpadlu Somati. Po doplnění jsme pokračovali za hadicovým kontejnerem, který nebylo možné s CAS předjet. Zdrželi jsme se při montáži přejezdových můstků v Mořině a pak dále pokračovali postupně za hadicovým kontejnerem. Hadice bylo nutné posunovat na okraj krajnice. Časy naší CAS jsou proto zkreslené, jelikož trasa pro CAS a pro položení hadic byla stejná.
Než by se zprovoznila dálková doprava vody od čerpadla Somati, cisterny by by se zdržely, pokud by nejezdili jinou trasou, než by bylo hadicové vedení.
Další 3 hasiči JSDH Liteň, vyčkávali s IDT jako případná záloha u hradu.Po vyhlášení a vyhodnocení cvičení se JSDH Liteň vrátila zpět na základnu. Během návratu se vozidla zdržela ještě v Karlštejně u železničního přejezdu. Přejezd byl porouchaný. Po jedné hodině čekání se vozidlo CAS otočilo u vlakového nádraží a objelo přejezd přes Lety a Řevnice.
Datum: 17. 10. 2017
Událost: Prověřovací cvičení – požár na hradě Karlštejn
Místo: Karlštejn
Technika: Tatra 815-7 CAS 30, DA VW Transporte
Hasiči: Jiří Hrách, Petr Lebeda ml., Petr Majtán, Lukáš Harnoch, Petr Harnoch
Časy: 9:30 vyhlášení poplachu / 9:32 výjezd / 9:41 příjezd / 11:49 odjezd / 13:30 základna
Další jednotky u zásahu: 14 jednotek